Kvinder og bøn
'Kvinder og bøn' er for kvinder, der vil mødes for at dele liv og for at bede sammen. Altså tale sammen om, hvad der rører sig i deres liv, og så at bede for hinanden og for livet i kirken, for hvad der sker i Hillerød eller aktuelle ting på verdensplan; for dem, der er syge og har det svært.
Gruppen er for alle aldersgrupper
Gruppen er åben
Gruppen mødes 1. og 3. mandag i kirken
Tidpunkt: 19:00 -20.30
Kontaktpersoner:
- Maria Winther: 40 46 61 71; mariawinthers@gmail.com
- Mary Olsen: 40 52 26 97; maryolsen71@gmail.com
Se datoer for møder nedenfor